HD | SYDSVENSKAN | HALLÅ | HITTAHEM.SE | 8TILL5.SE

Kvinnor

Många av oss kvinnor handlar mycket på nätet, ofta kläder, skor och kosmetika. Jämfört med män lägger vi mer pengar på bland annat hälsokost, leksaker och prylar till hemmet.

På fritiden går vi gärna på café, tränar, pysslar med hemmet eller shoppar. Många av oss har ett stort intresse för mat – att prova nya maträtter, nyttig mat och bakning.

För många av oss är det viktigt att vara välklädd och följa modet. Vi har ögonen öppna efter idéer och inspiration till hemmet och vi handlar gärna från etiska företag.

Räckvidd Malmö/Lund m omkr:

69%*

Sydsvenskan.se:

54%

Sydsvenskan papper:

33%

Sydsvenskan mobil:

37%

Det finns 242 000 personer i målgruppen i Malmö/Lund med omkrets. Siffrorna avser räckvidd med ett införande i Sydsvenskan papper, en vecka på Sydsvenskan.se i dator/surfplatta och en vecka på Sydsvenskan.se i mobil. Källa Orvesto 2015:helår.

Räckvidd Hbg/Ählm m omkr:

86%*

Hd.se:

59%

Hd papper:

45%

Hd mobil:

43%

Det finns 126 000 personer i målgruppen i Helsingborg/Ängelholm med omkrets. Siffrorna avser räckvidd med ett införande i HD papper, en vecka på hd.se i dator/surfplatta och en vecka på hd.se i mobil. Källa Orvesto 2015:helår.

Liknande produkter