HD | SYDSVENSKAN | HALLÅ | HITTAHEM.SE | 8TILL5.SE

Bo i villa

Bor i villa

Det är vanligare att bo i villa för oss över 40 år. Många är gifta och har barn, bil och hund. Vi har stabil ekonomi och har råd att både resa och köpa saker till hemmet.

Vi lägger mycket pengar på hemelektronik och vitvaror och det är vanligt att vi har bekväma saker i hemmet som espressobryggare, pool och hemmabioanläggning. Vi tycker även att larm och säkerhet är en viktig investering. Vi köper kläder, leksaker, lotter, vin och många av oss prenumererar på en morgontidning.

På fritiden tycker vi om att golfa, åka skidor samt att fixa med huset. Vi intresserar oss också för skattefrågor och värdepapper. Vi bryr oss om vårt lokalsamhälle och trivs med att bo lite utanför stan.

Räckvidd Malmö/Lund m omkr:

73%*

Sydsvenskan.se:

57%

Sydsvenskan papper:

41%

Sydsvenskan mobil:

39%

Det finns 205 000 personer i målgruppen i Malmö/Lund med omkrets. Siffrorna avser räckvidd med ett införande i Sydsvenskan papper, en vecka på Sydsvenskan.se i dator/surfplatta och en vecka på Sydsvenskan.se i mobil. Källa Orvesto 2015:helår.

Räckvidd Hbg/Ählm m omkr:

86%*

Hd.se:

62%

Hd papper:

51%

Hd mobil:

38%

Det finns 139 000 personer i målgruppen i Helsingborg/Ängelholm med omkrets. Siffrorna avser räckvidd med ett införande i HD papper, en vecka på hd.se i dator/surfplatta och en vecka på hd.se i mobil. Källa Orvesto 2015:helår.

Liknande produkter