HD | SYDSVENSKAN | HALLÅ | HITTAHEM.SE | 8TILL5.SE

Bor i bostadsrätt

Bor i bostadsrätt

En stor del av oss är unga, några studerar fortfarande. Vi har genomsnittliga inkomster och spenderar pengar på kläder, kosmetika och accessoarer. På nätet beställer vi gärna böcker och kosmetika.

Vi intresserar oss för skönhet och mode men även utrikespolitik och andra länders kultur. Vi går ofta på café, restaurang, bar och nattklubb.

Vi gillar att shoppa och letar ständigt efter idéer och inspiration till hemmet. Vi bryr oss om vad vi köper och vill gärna att det är miljövänligt, från etiska företag och rättvisemärkt.

Räckvidd Malmö/Lund m omkr:

73%*

Sydsvenskan.se:

58%

Sydsvenskan papper:

30%

Sydsvenskan mobil:

41%

Det finns 122 000 personer i målgruppen i Malmö/Lund med omkrets. Siffrorna avser räckvidd med ett införande i Sydsvenskan papper, en vecka på Sydsvenskan.se i dator/surfplatta och en vecka på Sydsvenskan.se i mobil. Källa Orvesto 2015:helår.

Räckvidd Hbg/Ählm m omkr:

86%*

Hd.se:

65%

Hd papper:

42%

Hd mobil:

44%

Det finns 33 000 personer i målgruppen i Helsingborg/Ängelholm med omkrets. Siffrorna avser räckvidd med ett införande i HD papper, en vecka på hd.se i dator/surfplatta och en vecka på hd.se i mobil. Källa Orvesto 2015:helår.

Liknande produkter